Ömas İnşaat " Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" anlayışı ile sunduğu yenilikçi, yaratıcı ve katma değeri yüksek ürün, çözüm ve hizmetlerle müşterilerine rekabette avantaj sağlamayı amaçlamaktadır. Bu çerçevede "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti’nin" ön koşulu olan "Kalite" Ömas İnşaat için bir sonuç değil başarılı bir iş yapış şeklidir.
Analizden hizmet sonrası desteğe kadar tüm süreçler boyunca üst düzey kalitenin sunulabilmesi ve korunabilmesi için gerekli olan kalite yönetim sistemi oluşturulmuştur. Bir projedeki kalitenin garanti altına alınabilmesi adına bu sistem titizlikle uygulanmaktadır.
Ömas İnşaat Kurumsal Kalite Politikası aşağıdaki esaslara dayanmaktadır.
• Kurumsal İş Uygulamaları ve İnşaat alanında, global tarafta rekabet edebilen yenilikçi teknoloji çözümler üretmek
• Yenilikçi çözümleri ve yetkin insan kaynağı ile ulusal ve uluslar arası platformlarda hizmet vermek
• Çözüm odaklı ve müşteri memnuniyeti esasına dayalı teknik destek hizmeti sunmak
• Çalışanlarımızın yetkinliklerini artırmak
• Şirket performansını süreç, ürün ve çalışan bazında ölçerek sürekli iyileştirmek
• Kalıcı ve kazançlı müşteriler elde etmek